Tuesday, April 9, 2013

Η σκατοψυχιά της ημέρας:

Πορνόγεροι ετών 35.

Σήμερα είχα όρεξη να ασχοληθώ με κάποιον άλλο (Παντελίδη;;;; ΣΟΥ’ΡΧΕΤΑΙ!!!!) αλλά έχω φτάσει στα όριά μου με τους διάφορους κοντινούς μου που με περιτριγυρίζουν οπότε ακούστε τα δημόσια:

Πριν από 2 Σαββατοκύριακα, βρέθηκα σε γνωστό κλαμπάκι στα σύνορα Ν. Σμύρνης – Π. Φαλήρου (έχει πάει και ο Πανούλης εκεί!! –πόσο παραπάνω να σας βοηθήσω πορνόγεροι ώστε να ξέρετε που να πάτε;;; ) και συνειδητοποίησα πως για κακή μου τύχη, ανέβαζα το μέσο όρο ηλικίας του χώρου. Δεν είναι κάτι κακό, απλά συνέβαινε. Κάποια στιγμή, μια κοπελίτσα που τα είχε τσουγκρίσει λίγο παραπάνω απ’όσο άντεχε, άρχισε να με περιτριγυρίζει έντονα (ναι, καλά καταλάβατε, ήταν τυφλή) (και είχε βουλωμένη μύτη) (και πιωμένη) (και είχε και πολύ χαμηλά τον πύχη…) ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, η Προστάτιδά μου, μου έκανε το νόημα για να καταλάβω πόσων ετών είναι η εν λόγω κορασίδα και αμέσως μαζεύτηκα και απλά «έπαιζα» μέχρι εκεί που είχε πλάκα (είμαι Κύριος λέμε….). Βγήκαμε φωτογραφίες, γελάσαμε, με είπε ΚΩΛΟΓΕΡΟ (μικρή *εικοσάχρονη*; Θα σε πετύχω πουθενά και θα σε στείλω πακέτο να σε κάνει νταχτιρντί ο ΛΕΠΑ) και όταν ήρθε η ώρα της να πιεί το γαλατάκι της, έφυγε (ο ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ συνέχισε για άλλες 5 ώρες μέχρι να δει φουλ πρωινό ήλιο) (και είχε και πρόβα μετά).

Διηγούμενος τη φάση στους φίλους μου, αντιλήφθηκα ξαφνικά πως είμαι η ντροπή του Αντρικού Γένους, διότι δεν ασχολήθηκα περισσότερο και δεν πήρα το τηλέφωνο του εικοσάχρονου για να…. μιμηθώ το γάτο μου που όλο ξεπορτίζει και γυρνάει με χτυπημένα μέλη (έχει το γνωστό ηλίθιο να τον φροντίζει….).

Λοιπόν, πορνόγεροι φίλοι μου, μια και καλή: Η γριά κότα ΔΕΝ έχει το ζουμί. Έχει απλά κρεμασμένα φρύδια. Το ξέρετε και το ξέρω.Όμως το ίδιο ισχύει και για τα εικοσάχρονα που δεν έχουν ούτε ζουμί, ούτε μυαλό και δεν ξέρουν και που τους πάνε τα τέσσερα. Αν εσείς ψάχνετε μωρά (κυριολεκτικά) επειδή δεν έχετε ενέργεια και περιμένετε να τα κάνουν όλα οι άλλοι, είστε ξεπεσμένοι κρεμασμένοι σαπιοπουρόγεροι που απλά έχετε πηδήξει μέσα στον τάφο και είστε τόσο γκαβοί (λόγω ηλικίας) που δεν το έχετε αντιληφθεί ακόμα. Τραβάτε κουνήστε λίγο τους ξεπεσμένους και σταφιδιασμένους κώλους σας και όταν συνέλθετε από τις γεροντοκράμπες σας, κοιτάχτε καμιά της ηλικίας σας, ή τουλάχιστον πιο κοντά και αφήστε τους εικοσάχρονους να χαρούν τις συνομήλικές τους και να μην περιμένουν με το πτηνό στο χέρι μέχρι να σαπιογεράσουν σαν εσάς.


Δόξα το Dave Lombardo, οι γυναίκες που σέβονται τον εαυτό τους, τον φροντίζουν (ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΛΕΩ!!!! ΑΚΟΥΤΕ ΚΥΡΙΕΣ;;;;; ) –και μπράβο τους!-οπότε δεν δείχνουν σαν την Μερκελ μόλις πατήσουν τα 28. Αφήστε που ΣΙΓΟΥΡΑ ξέρουν καλύτερα που τους πάνε τα τέσσερα. Εκτός βέβαια αν σας τρομάζει αυτό. ΚΟΤΕΣ.

Ουστ τελειωμένοι πορνόγεροι που μόλις βλέπετε μικρά κοριτσάκια νομίζετε ότι θα πιείτε κρασί από το γοβάκι τους που δεν αντέχουν να φορέσουν γιατί δεν έχουν βγάλει καν τους απαραίτητους κάλλους στα πόδια για να το περπατήσουν!

No comments:

Post a Comment