Thursday, April 4, 2013

H σκατοψυχιά της ημέρας: 


(Άλλα είχα στο μυαλό μου για σήμερα αλλά μου γύρισε το μάτι ανάποδα.)

Οι γαμημένοι ανεύθυνοι φιλόζωοι της πεντάρας.


Φτάνω το πρωί δουλειά και μόλις κλείνω την πόρτα πίσω μου, κάτι μου λέει οτι πρέπει να γυρίσω και να κοιτάξω. Ε βλέπω δύο μάτια ενός μικρόσωμου σκύλου (μάλλον είχε και γκριφον) να με κοιτάζουν όλο λύπη και να μου ζητάνε να ανοίξω την πόρτα γιατί έξω έβρεχε. Επειδή ήδη έχω 2 σκυλιά και 3(προσεχώς καμιά 10αριά...) γάτες , μου είναι αδύνατο να φιλοξενήσω και άλλο ζώο. Πήγα, του έφερα ξηρά τροφή που έχω και από τα χάδια είδα οτι είχε περιλαίμιο κάποτε. Δεν είμαι ειδικός αλλά από το στόμα του ΜΑΛΛΟΝ ήταν νεαρός 3 ή 4 χρονών. Το ζωντανό ήταν γεμάτο όρεξη και ζητούσε χάδια αλλά μου ήταν αδύνατο να του δώσω παραπάνω και έτσι αρκέστηκα στην τροφή και του έκλεισα την πόρτα. Ο σκύλος έφαγε οτι του έδωσα και μετα από λίγη αναμονή, έφυγε στη βροχή μπας και βρει σπίτι.

Γαμώ το μαλάκα που βαρέθηκε να μαζεύει σκατά και αμόλησε το ζωντανό στην τύχη του. Σε περίπτωση που υπάρχουν κάποιοι που δεν το αντιλαμβάνονται, τα σκυλιά, αντίθετα με τις γάτες ΔΕΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ με αυτόν που τα παίρνει ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ. Όταν λοιπόν τα παρατάς στο δρόμο έτσι, είναι σαν να σε πετάνε οι δικοί σου (η γυναίκα σου, οτι προτιμάς) στο δρόμο χωρίς βρακί.

Πριν πάρετε ζώο (σκύλο/γάτα δεν έχει σημασία), βγείτε στο δρόμο και μαζέψτε κανένα σκατό από αδέσποτα. Αν δεν μπορείτε να το κάνετε γιατί συχαίνεστε, ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΖΩΟ. ΔΕ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!


Το παραπάνω το αφιερώνω στο Δία, ένα νεογέννητο κουτάβι που βρήκε η μάνα μου στα σκουπίδια το 2009 και αφού το τάισα με μπιμπερό για ένα μήνα, το πήρε ο φίλος Νίκος και το μεταμόρφωσε στο σκύλο που βλέπετε.

http://imgur.com/mIhz6


No comments:

Post a Comment