Wednesday, April 3, 2013

H σκατοψυχιά της ημέρας:

ΓΥΝΑΙΚΕΣ (ε ναι, κάποτε θα άνοιγε και αυτός ο ασκός.... και μετά το pop δε θα έχει stop)...


Xθες λοιπόν που κοιτούσα διάφορα, έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη φωτογραφία. Σαν σωστό Άντρα, έμεινα κάγκελο και χάζευα για αρκετή ώρα, μέχρι που το μυαλό μου -το οποίο αρέσκεται στο να μου παίζει βρώμικα παιχνίδια- μου έφερε μια γυναικεία φωνή (όχι κάποια συγκεκριμένη) να λέει:

"Τιιιιιιιι; Με αυτή τη φωτογραφία;;;; Ε όχι δα! Δεν μπορώ να φανταστώ τι έχει αυτή η φωτογραφία για να σε κάνει έτσι! Δηλαδή, όταν την τράβηξα, το τελευταίο πράγμα που είχα στο μυαλό μου θα ήταν να έχει αυτό το αποτέλεσμα! Εγώ φανταζόμουν μια παγανιστική απεικόνιση παλαιών εθίμων και στην προκείμενη τον οικογενειακών παραδόσεων, καθότι το φόρεμα είναι πιστή απομίμηση από σεμεδάκι της γιαγιάς."


Και εκεί είναι που αρχίζει να τρέχει το μυαλό από τα αφτιά...
Με δουλεύει; Με έχει και απλά είμαι τόσο ηλίθιος; Της έχει δημιουργήσει παιδικά τραύματα η γιαγιά της που έπλεκε σεμεδάκια για σουτιεν;
Το Β. Με έχει και απλά είμαι ΤΟΣΟ ηλίθιος. Δεν πρόκειται για αθωότητα. Πρόκειται για στημένο παιχνίδι που θα το ζήλευε και ο Αχιλλέας Μπέος. Ξέρει τι να πει και πως να το πει για να σε στείλει να ψάχνεις σαλιγκάρια στην έρημο Σαχάρα. Οτιδήποτε άλλο σκεφτείς, είναι απλή αφέλεια.

ΟΥΦ!!!!



No comments:

Post a Comment