Monday, April 15, 2013

Η σκατοψυχιά της ημέρας:

Γάτες!
Ναι λοιπόν σήμερα τα βάζω με τα ζώα!!! (Steampunk?! Τι είναι αυτό; )

Σήμερα το πρωί, ήρθε ο γάτος μου και με κοιτούσε στα μάτια με ένα βλέμμα παραπόνου που θα ζήλευε ο Βασιλάκης Καήλας, βγάζοντας παράλληλα και κάτι ξεψυχισμένα «νιαρ» και φυσικά, σαν καλός άνθρωπος που είμαι, άρχισα να του ρίχνω καντήλια για τη μάνα του, τον πατέρα του και –φυσικά- τον ηλίθιο τον ιδιοκτήτη του.

Ακούω πολύ κόσμο να λέει «Προτιμώ τις γάτες, γιατί είναι ανεξάρτητες κι’εγώ είμαι τόσο δούλος και τελειωμένος που η μόνη ηλιαχτίδα ανεξαρτησίας στη μίζερη ζωή μου, είναι να με εκμεταλλεύονται οι γάτες». Είστε πιο αφελείς και γελασμένοι από 4χρονα παιδάκια που τους δίνουν παγωτό για να σταματήσουν να κλαίνε. Αλλά γι’αυτό μας κυβερνάνε αυτοί που μας κυβερνάνε: Γιατί πάτε και ψηφίζετε μ’αυτά τα μυαλά.

Ας μπω στον κόπο λοιπόν να σας ανοίξω τα μάτια, κάνοντάς σας μερικές ερωτήσεις: Για εσάς, η έννοια της ανεξαρτησίας, περιλαμβάνει παρακάλια αίσχιστου τύπου; Μήπως για εσάς η ανεξαρτησία περιλαμβάνει συμφεροντολογική συμπεριφορά μέχρι εκεί που δεν παίρνει; Αν είχατε έναν άνθρωπό σας που συμπεριφερόταν συμφεροντολογικά, θα λέγατε «αχ θέλω να γίνω ανεξάρτητος σαν αυτόν» και θα τον ταΐζατε δύο φορές τη μέρα;;;;;;

Και επειδή θα αρχίσετε τις υπεκφυγές, απαντώντας στα παραπάνω ερωτήματα, θα σας διευκολύνω και θα σας σώσω από τη ντροπή, απαντώντας ντρέτα. Πρώτο ερώτημα: Ποιο ανεξάρτητο πλάσμα έρχεται και παρακαλάει ΓΟΕΡΑ για χάδια ή φαγητό όταν γουστάρει;; Μήπως επειδή το κάνει ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, εσείς αυτό το μπλέκετε με ανεξαρτησία;;; Κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου.
Δεύτερο ερώτημα: Ανεξάρτητος ΔΕ σημαίνει «πάω σε όποιον με θέλει» αλλά «δεν χρειάζομαι τη στήριξη κανενός» (Ορισμός από το greek-language.gr: που δεν εξαρτάται από άλλον ή άλλο, που δεν έχει κάποια σχέση εξάρτησης. α. (για πρόσ.) που η δραστηριότητά του, η συμπεριφορά του κτλ. δεν επηρεάζεται, δεν καθορίζεται από κτ. άλλο ή από κάποιον άλλον). Mε άλλα λόγια, η συμπεριφορά του γάτου μου δεν θα έπρεπε να επηρεάζεται από το εάν θα του βάλω φαγητό ή όχι. Όμως επηρεάζεται για κακή σας τύχη: Αν δεν του βάλω ΕΓΩ (σχέση εκμετάλλευσης) θα πάει έξω να φάει σκουπίδια, οπότε εγώ είμαι η πρώτη του επιλογή (σχέση συμφέροντος) και αν εγώ για κάποιο λόγο τον φτύσω στα μούτρα τότε θα φάει σκουπίδια. Που ακριβώς βλέπετε ανεξαρτησία σ’αυτή τη συμπεριφορά;;;;;  Στην τύφλα σας βέβαια.
Τρίτο ερώτημα: Αν είχατε κοντά σας έναν άνθρωπο που συμπεριφερόταν έτσι, όχι απλά θα τον στέλνατε στο διάολο, αλλά θα λέγατε και ότι πατάει επί πτωμάτων για να κάνει αυτό που θέλει, ή γίνεται βάρος σε όποιον μπορεί και άλλα τέτοια «στολίδια». Επειδή όμως οι γάτες είναι χνουδωτές και κάνουν γρουγρου όταν τις χαϊδεύετε, η κρίση σας πάει περίπατο με τον ίδιο τρόπο που πάει περίπατο όταν βλέπετε την καράφλα του Πρετεντέρη….

Και που’σαι;;;; Γάτε;;; Την επόμενη φορά που θα ακούσεις φαγητό, θα τρέξεις μέχρι το πιάτο σου και 50 πόντους πριν, θα σταματήσεις την τρεχάλα και θα με κοιτάξεις με ύφος «ΑΜΑ ΘΕΛΩ το τρώω αυτό», θα ανοίξω κονσέρβα (αντί για ξηρά τροφή) και θα δώσω και την κονσέρβα και το φαγητό σου στα σκυλιά και τράβα να φας σκατά. Ηλίθιε.



No comments:

Post a Comment