Tuesday, March 18, 2014

Η σκατοψυχιά της ημέρας: Τα καγκούρια που δε μάθανε να είναι συνοδηγοί

Λοιπόν, αυτή είναι καθαρή μπιχτή για τους «δικούς μου» γιατί μου τα έχουν κάνει τσουρέκια.

Μαζεύεται λοιπόν η παρέα, λέμε που θα πάμε και ψάχνουμε το μεταφορικό. Οι καιροί είναι δύσκολοι οπότε πλέον το να πηγαίνουμε κάπου με όσο το δυνατό λιγότερα οχήματα είναι μια από τις ευχάριστες αλλαγές που έχουν επέλθει με το πέρασμα του χρόνου, ειδικά σε σχέση με παλαιότερα που ήταν ένας άνθρωπος ανά αυτοκίνητο.

Ξεκινάει λοιπόν η βόλτα και αναγκαστικά κάποιος πρέπει να καθίσει στη θέση του συνοδηγού γιατί απλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Εκεί λοιπόν είναι που αρχίζει το σόου με τις παρατηρήσεις. «Περνάς πολύ κοντά από τα δεξιά» (όχι, εσύ δεν έχεις συνηθίσει να βλέπεις δεξιά), «Έχεις βαρύ πόδι με το γκαζάκι» (όταν εσύ ξεκινάς μπροστοκίνηση με χειρόφρενο, προφανώς το δικό σου πόδι είναι από νεογέννητο κοτοπουλάκι), «Δεν έχεις το νου σου στο δρόμο» (ισχύει, έχω το νου μου πώς να ανοίξω την πόρτα του συνοδηγού, να σου βγάλω τη ζώνη –α δε φοράς, καλύτερα- και να σε στείλω στον πλησιέστερο σκουπιδοντενεκέ) και άλλα τέτοια καλά πράγματα που μπορεί να ακούσει ο δύσμοιρος οδηγός που το μόνο που θέλει είναι να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.

Λοιπόν, κακά τα ψέματα, ακόμα και καλύτερος οδηγός να είναι κάποιος –που σιγά μην είναι-, το να κάνει τέτοιου τύπου ψυχολογικό πόλεμο στον οδηγό, είναι ανώφελο για τους εξής δύο απλούς λόγους: Πρώτον τον αγχώνει χωρίς κανένα απολύτως λόγο και όντως του σπάει τη συγκέντρωση που έχει την ώρα που οδηγεί. Δεύτερον δείχνει ανασφάλεια παιδιού νηπιαγωγίου με σάλτσα εστραγκόν και κομπλέξισμού. Οπότε λοιπόν ποιο το νόημα;

Υπάρχει απάντηση και σ’αυτό: Το νόημα είναι ότι υποχρεωτικά πρέπει να δειχτούμε πως είμαστε καλύτεροι, ωσάν γκόμενες στην παραλία που φοράνε τα μικροσκοπικά μαγιό και μετά κλαίγονται γιατί δεν υπάρχουν άντρες που να τις θέλουν για τα –ανύπαρκτα- εσωτερικά τους χαρίσματα.

Νομίζεις ότι είσαι καλύτερος οδηγός και μπράβο σου. Όταν λοιπόν θα μπούμε στο αμάξι σου, κάνε μου επίδειξη ski mode (όποιος κατάλαβε κατάλαβε) στη στουμπωμένη Κηφισίας και μετά δώσε και ένα turbo boost για να έχουμε και πλήρες stunt σκηνικό. Μέχρι τότε, σεβάσου εμένα που έχω τη ζωή σου στα χέρια μου και κλείσε το αλαζονικό στοματάκι σου γιατί έχω σταμπάρει σκουπιδοντενεκέδες με μουχλιασμένες τσιπούρες στην ψαραγορά και σε βλέπω να βουτάς με το κεφάλι σε έναν από αυτούς.




No comments:

Post a Comment