Thursday, March 6, 2014

H νερντοσκατοψυχιά της ημέρας: Nέρντικο spam

Πριν από αρκετό καιρό, σκάει ένα mail στη δουλειά από ... σοβαρό άνθρωπο στην Ιρλανδία. Διαβάζω διαβάζω, διαβάζω, κάποια στιγμή φτάνω στο κλείσιμο, χαιρετίσματα, υπογραφή και γειά σας. Γειά σας;;; Όχι βέβαια! Το μάτι μου πήρε μια κουτσουλιά κάτω κάτω που φαινόταν να είναι γράμματα… Διαβάζω κι’ εκεί  λοιπόν: “Sent from my iPhone”.

…..

Εντάξει. Οι μηλαράδες είναι γνωστοί ματαιόδοξοι επιδειξίες και ο καλύτερος απ’αυτούς ανοίγει την καμπαρντίνα του μπροστά σε περιστέρια περιμένοντας «γρουγρου» θαυμασμού… Αλλά πρέπει να μου το κοπανάνε στη μάπα;;;;; ΕΜΕΝΑ;;;; ΓΙΑΤΙ;;;;

Αφού λοιπόν το κατάπια και αυτό, συνέχισα τη ζωή μου, αποδεχόμενος ότι η Apple θα ταΐσει σκατά μια μέρα τους θρησκόληπτους οπαδούς της και αυτοί θα κραυγάζουν για γκουρμέ κουζίνα.

Μέχρι που ένα βράδυ, διαβάζοντας το αγαπημένο μου forum βλέπω ένα post να έχει μια αντίστοιχη κουτσουλιά στο τέλος: “Sent from my Galaxy S (/tab pad σερβιέτα, χέστηκα!!)”…

Ε ΟΧΙ!!!! ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!

Τους μηλαράδες τους καταλαβαίνω. Είναι το γνωστό κομπλεξ κατωτερότητας που έχουν και οι κάγκουρες που μόλις δουν δύο ωραία πόδια στο φανάρι, μαρσάρουν το κωλοφτιαγμένο zastava για να ακούσει η γκόμενα το βρυχηθμό από μια σπασμένη μηχανή που χάνει λάδια από παντού και να της τρέξουν τα ζουμιά. Οι υπόλοιποι;;;; Θύματα όλοι;;; Καγκουρέψαμε και τη δείχνουμε όπου να ‘ναι;;; Γιατί; Τι πήγε στραβά στον κόσμο;;;

Ε, το κατάπια και αυτό γιατί η καγκουριά (όπως και η μαλακία) είναι δικαίωμα οπότε σαν βαθιά δημοκρατικός μεγαλόψυχος κουτσομπόλης το άφησα να περάσει.

Μέχρι που χθες, έσκασε στη μάπα μου η τελευταία σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής:

Πάνω που διαβάζω ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ email και ενώ είμαι έτοιμος να αγνοήσω την γνωστή κουτσουλιά, η άκρη του ματιού μου παρατήρησε ότι η κουτσουλιά είχε άλλο σχήμα και το κακό μου μυαλό με υποχρέωσε να πάω και να διαβάσω –ενώ προφανώς δεν ήθελα….

troll@droid :-)


ΣΟΒΑΡΑ?!?!?!?! CUSTOM ΣΠΑΜΑΡΙΣΜΑ?!?!

Οκ τέλος. Είστε άχρηστοι spammers. Καταναλώνετε πόρους που ΔΕΝ έχουμε. Κόφτε το. Βάλτε τη ματαιοδοξία σας πίσω στα παντελόνια σας γιατί πέραν του ότι την έχετε ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ και ΑΧΡΗΣΤΗ (τη ματαιοδοξία σας) μας είναι και ΑΠΕΙΡΩΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ. Και βρωμάει.


Sent from my desktop pc


No comments:

Post a Comment