Monday, October 21, 2013

Η σκατοψυχιά της ημέρας: Τα πάχη μου τα κάλλη μου

Μιλάμε για μια από τις πιο παρεξηγημένες μπούρδες που έχουν κυκλοφορήσει για να κατευνάσουν τη γυναικεία κατάθλιψη (οι υπόλοιποι απλώς υπερηφανεύονται για τις μπυροκοιλιές τους τις οποίες χαϊδεύουν νωχελικά…).

Επειδή ξέρω πως υπάρχουν καρακάξες που παραφυλάνε για να με πουν ρατσιστή, δεν ισχύει και θα εξηγήσω και το γιατί.

Αρχίζει και καλοκαιριάζει, οπότε τα ρούχα σιγά σιγά γίνονται πιο ελαφριά. Τα κολλητά είναι πάντα στη μόδα και –όπως πάντα- υπάρχουν και αυτές που θεωρούν ότι μπορούν να φορέσουν τα πάντα, επειδή απλά μπορούν, αδιαφορώντας για τα μάτια μας.

Βλέπεις λοιπόν κάτι τύπισσες των 100 κιλών που φοράνε κολλητά ρούχα barbie, τα οποία κλαίνε κυριολεκτικά αφού τεντώνονται πέρα από τις αντοχές τους, φοράνε και «κορδόνια» τα οποία είναι μάλλον φτιαγμένα από ειδικά σχοινιά υψηλής αντοχής για να αντέξουν και σε κοιτάζουν με ένα τουπέ Ovelix σε φαση «δεν είμαι χοντρή, είμαι βαρυκόκαλη και είμαι και ωραία γιατί έτσι νομίζω».

Οπότε λοιπόν, εγώ ο κακομοίρης που τα βλέπω αυτά και θέλω να βάλω τα κλάματα είμαι ρατσιστής και μισογύνης.

Αντιστρόφως όμως, όταν τα καλοκαίρια βλέπουμε κάτι τύπους ιδρωμένους με ανοιχτό πουκάμισο και μια καραϊδρωμένη και στάζουσα κρασομπυροκοιλιά μέχρι απέναντι, να εξέχει, αυτό είναι άσχημο και κατακριτέο απ’όλους.

Ουσιαστικά δηλαδή η μόνη διαφορά είναι πως η μία καλύπτει τις πατσάδες της με ελαστικά ρούχα μινιατούρες, ενώ ο άλλος βγάζει την κοιλάρα του έξω φόρα παρτίδα για να αεριστεί.

Και μετά εγώ είμαι ο ρατσιστής και ο μισογύνης….

Ρε άντε παγαίνετε από ‘δω και τραβάτε να κοιταχτείτε στον καθρέφτη μπας και συνειδητοποιήσετε πως πέρα από το αντιαισθητικό του πράγματος, αυτή η κατάσταση είναι και ανθυγιεινή και ότι δεν είναι σωστό να μην μπορείς να κουνήσεις τη μέση σου από τα κιλά και μετά ελάτε ελεύθερα να μου πείτε πόσο ρατσιστής και μισογύνης είμαι.

Κι’εγώ έχω μια κοιλάρα ΝΑ (με το συμπάθιο) αλλά δεν την πουλάω για μοντέλο, ούτε έχω δει ψηλά τον αμανέ για να κοιτάζω αφ’υψηλού όλους τους υπόλοιπους!!!

Λοιπόν, μπουρούχες είστε χοντρές πέρα από κάθε δικαιολογία και αυτό δεν είναι ούτε σωστό για εσάς τις ίδιες από άποψη υγείας, ούτε όμορφο. Κουνηθείτε, βρείτε ένα άθλημα που να σας εκφράζει, βρείτε έναν κακομοίρη να σας πετάξει τα μάτια έξω (έχει γίνει και αυτό, μια τόφαλη έχασε κιλά επειδή βρήκε έναν κακομοίρη!!!) και ελάτε στα σύγκαλά σας γιατί σας βλέπω να κόβετε το λαρδί σας για να φτιάξετε ομελέτα στο τέλος.

Υ.γ. Προς τους διάφορους «κακομοίρηδες» που τους αρέσουν τα «πιασίματα»: Όταν χρειάζεσαι τέσσερα ή πέντε χέρια για να πιάσεις μια μέση, αυτό δε λέγεται «πιασίματα». Αυτό λέγεται πιάνομαι απ’όπου βρω για να μπορέσω να ζήσω γιατί με κυνηγάνε πεινασμένα κογιοτ. Συνέλθετε γιατί τους δίνετε αξία.

Υ.γ. 2: Περιμένω εναγωνίως κολακευτικά σχόλια για την κοιλάρα ΜΟΥ γιατί προφανώς και τα δικά μου πάχη είναι κάλλη!!!!

No comments:

Post a Comment