Thursday, October 24, 2013

H σκατοψυχιά της ημέρας: οι γυναίκες που χαλάνε το σώμα τους

Είχα άλλα πράγματα στο νου μου για σήμερα αλλά έχω πολύ καιρό να πιάσω στο στόμα μου γυναίκες και ο ευαίσθητος ψυχισμός μου δεν άντεξε. Είδα και τη φωτογραφία, οπότε εκεί ήταν που τσιμέντωσε το πράμα.

Λοιπόν (βαθιά ανάσα). Το γυναικείο σώμα έχει τη δυνατότητα να είναι εξαιρετικά όμορφο όταν δεν το κακοποιούν οικειοθελώς οι διάφορες –ανα τον κόσμον- άμυαλες με ό,τι βασανιστήριο μπορούν να σκεφτούν. Ξεκινάς από ένα τρύπημα κάπου και καταλήγεις σε…αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία.

Γιατί;;; Γιατί βρε κορίτσι μου; Τι σου έφταιξε η πλατούλα σου και την υπέβαλες σε τούτο το βασανιστήριο; Χαθήκανε τα εσωρουχάδικα με τα καλά εσώρουχα; Δε νομίζω. Δεν έχεις τον ανάλογο προϋπολογισμό; Σε έχει καλύψει ο μαλλιάγκουρας ο Καρβέλας «όσο πιο φτηνιάρικα, τόσο πιο ωραία» (από την Καλλιθέα).

Δηλαδή για ποιο λόγο έπρεπε να πας να φτιάξεις ένα flesh corset κάνοντας σουρωτήρι την πλάτη σου;; Θεωρείς ότι είναι ωραίο;; ΔΕΝ είναι. Η πλάτη σου απλά κλαίει και πρήζεται συνέχεια από τις τρύπες και σίγουρα σε πονάει. Η δε θέα του ψυχρού μετάλλου να σκίζει ζεστή σάρκα δεν φέρνει σε κάτι καλαίσθητο αλλά σε φτηνό b-movie με σαπιέντερα από το χασάπη της γειτονιάς. Επίσης, υπάρχουν διάφορα πρακτικά ζητήματα, όπως π.χ. δεν μπορεί να σ’αγκαλιάσει ο άλλος (ή η άλλη –περί ορέξεως, κολοκυθοκορφάδες). Εκτός αν είσαι δηλαδή μισάνθρωπος σαν κι’εμένα, ειλικρινά δε βλέπω το λόγο γιατί πρέπει να δυσκολεύεις οποιονδήποτε να έρθει «κοντά» σου (και μετά σαν κλασική γυναίκα να κλαίγεσαι «που πήγαν οι άντρες»). Ένα άλλο ζήτημα είναι πως αν αυτό το πράγμα πάει να στο λύσει κάποιος που έχει πιεί έστω λίγο παραπάνω, το texas chainsaw massacre θα είναι παιδική ταινία μπροστά στο πως θα γίνει η πλάτη σου…

Τεσπα, δεν έχω παραπάνω όρεξη γιατί έχω αηδιάσει, οπότε ένα σου λέω: Αν σου αρέσει να σε «δέρνουν», βρες κάποιον (κάποια) που να ξέρει να «δέρνει» και κάνε τη δουλειά σου. Μην κακοποιείς το τόσο όμορφο σώμα σου χωρίς λόγο και αιτία. Επίσης αν έχεις πράγματα στο κεφάλι σου, υπάρχουν φίλοι, ψυχολόγοι και ψυχίατροι (το πιάνω με κλίμακα…) για να σε βοηθήσουν να τα λύσεις. Το σώμα σου πάλι δε σου φταίει τίποτα.

Ουφμπλιαχ δηλαδή….




No comments:

Post a Comment